۱۰ پاسخ

برا خون رسانی هست ک‌بچه سقط‌نشه

برارحم این قرص تاخوب خون رسانی کنه براجنین

نه برای خونرسانی ب جنین

بعضی از جفت ها تک شریانی هستن یعنی به جای ۲ رگ یک دونه رگ به جفت و جنین وصله، برای خونرسانی بهتر و وزن گرفتن بهتر جنین دکتر ASA می ده تا خون رقیق بشه و خونرسانی بهتر بشه. ماه آخر بارداری هم قطعش می کنن تا موقع زایمان مادر خونریزی شدید نداشته باشه به واسته مصرف قرص و رقیق شدن خونش.

اسپیرین برای خونرسانی بهتر به جنین هست فک نکنم به هماتوم و سرویکس ربطی داشته باشه

برای خونرسانی به جنین و فشار نگرفتن

رقیق کننده خونه خدایی نکرده لخته خون ایجاد نشه

اسپیرین رقیق کننده خونه
کسایی که استراحت هستن یا خونشون غلیظه بهشون میدن

ینی اسپرین رو ماه آخر بخوریم خونریزی زیاد میشه؟

برا همه میدن؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آروین
آوا مامان آروین آوا ۹ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۲ ماهگی
مامان 🌧️باران🦋 مامان 🌧️باران🦋 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد