برا خون رسانی هست کبچه سقطنشه
برارحم این قرص تاخوب خون رسانی کنه براجنین
نه برای خونرسانی ب جنین
بعضی از جفت ها تک شریانی هستن یعنی به جای ۲ رگ یک دونه رگ به جفت و جنین وصله، برای خونرسانی بهتر و وزن گرفتن بهتر جنین دکتر ASA می ده تا خون رقیق بشه و خونرسانی بهتر بشه. ماه آخر بارداری هم قطعش می کنن تا موقع زایمان مادر خونریزی شدید نداشته باشه به واسته مصرف قرص و رقیق شدن خونش.
اسپیرین برای خونرسانی بهتر به جنین هست فک نکنم به هماتوم و سرویکس ربطی داشته باشه
برای خونرسانی به جنین و فشار نگرفتن
رقیق کننده خونه خدایی نکرده لخته خون ایجاد نشه
اسپیرین رقیق کننده خونه
کسایی که استراحت هستن یا خونشون غلیظه بهشون میدن
ینی اسپرین رو ماه آخر بخوریم خونریزی زیاد میشه؟
برا همه میدن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.