لبنیات گاو قدغن
رفلاکس برگشت شیر از مری به حلقه اونم چون اون دریچه تو نوزادا خوب رشد نکرده ربطی به خوردن لبنیات نداره اگه حساسیت به پروتئین گاوی داره نباید بخوری
نه عزیزم اصلا نخور که بچت حساسیت نگیره
ن اصلااا
اگه مطمعنی رفلاکس داره اصلا لبنیات تعطیل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.