خانوما من میتونم شیر و‌لبنیات بخورم بچم رفلاکس داره؟

۵ پاسخ

لبنیات گاو قدغن

رفلاکس برگشت شیر از مری به حلقه اونم چون اون دریچه تو نوزادا خوب رشد نکرده ربطی به خوردن لبنیات نداره اگه حساسیت به پروتئین گاوی داره نباید بخوری

نه عزیزم اصلا نخور که بچت حساسیت نگیره

ن اصلااا

اگه مطمعنی رفلاکس داره اصلا لبنیات تعطیل

سوال های مرتبط

مامان Mahlin Janam مامان Mahlin Janam ۸ ماهگی