هیچینمیشه
بخور چیزی نی
نبابا
در اون حدی ک تو غذا باشه مشکلی نداره
نباید غلیظ دم کنی و بخوری
نه بابا کی گفته بخور
زعفرون دم نوشی میگن نباید بخورید نه داخل غذا که
بخور بابا دیگه زیادی حساس بودنم خوب نیست
من خوردم امروز
شله زرد هم خوردم
هر چیزی در حد تعادل مشکلی نداره
من خوردم
من شربت زعفرون خوردم 12 هفتگی هیچی نشد 2،3 لیوان
نه بابا بخور زعفران خالص آبکی رو خالی بخوری ضرر داره نه تو غذا اینا
دیگه محکم شده بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.