خانوما جوجه زعفرونی زدیم نخورمم؟؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

هیچی‌نمیشه

بخور چیزی نی

نبابا
در اون حدی ک تو غذا باشه مشکلی نداره
نباید غلیظ دم کنی و بخوری

نه بابا کی گفته بخور

زعفرون دم نوشی میگن نباید بخورید نه داخل غذا که

بخور بابا دیگه زیادی حساس بودنم خوب نیست

من خوردم امروز
شله زرد هم خوردم
هر چیزی در حد تعادل مشکلی نداره

من خوردم

من شربت زعفرون خوردم 12 هفتگی هیچی نشد 2،3 لیوان

نه بابا بخور زعفران خالص آبکی رو خالی بخوری ضرر داره نه تو غذا اینا

دیگه محکم شده بابا

سوال های مرتبط

مامان لپه مامان لپه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نعنا مامان نعنا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دختر قشنگم🥹💕 مامان دختر قشنگم🥹💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری