سلام.برای افزایش شیرچی بخورم خانما

۴ پاسخ

پودر گالاکتومید
مایعات
خواب کافی
غذاهای مقوی مثل آبگوشت عالیه
لبنیات . کشک خیلی خوبه
من دارو گیاهی میخوردم بعد زایمان یادم نیست چیا توش داشت ولی شیرم زیاد میکرد برای نفخ هم عالی بود . از عطاریا بپرسی بهت میگن چیا خوبه

چای کمرنگ دلستر مایعات فراوون

قرص شیر افزا

سلام قرص شیر افزا یا قطره باید ببینی کدوم بهت میسازه البته قطرش یخورده بد مزس کاملا گیاهی هم هست

سوال های مرتبط

مامان نی  نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان آرسام❤️ مامان آرسام❤️ ۹ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۲ ماهگی
مامان کارن کوچولو🥹🩵 مامان کارن کوچولو🥹🩵 ۲ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۱۰ ماهگی
مامان ویان مامان ویان ۱۱ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی