۴ پاسخ

بابا حالا اولشه. هنوز ۱۰ روز نشده یه بچه از اون جا اومده بیرون 😂 نگران نباش. الان چون هنوز برنگشته به حالت اولیه باد میفته توش. برگرده درست میشه

نه من ندارم خداروشکر

اره منم سر زایمان اولم نمیتونستم جلو ادما تکون بخورم🤣🤣🤣🤣

آره بعضی وقتا دلیلشم نمیدونم

سوال های مرتبط