عزیزم درد تا آخرش فک کنم هست فقط اینکه وختی دراز بکشی استراحت کنی باید خوب بشه و ادامه دار و زیاد نباشه
والا تو این شرایط من هر روز دارم دکترم گفت مال اضطرابه
کلا داریم ☹️
من سر موعود پریودم دارم درد پریودی
من هنوزم دارم
دراز میکشم بهتر میشم
درد پریودی که همیشه هست خاهر تو بارداری هم دست ازسرمون برنمیداره
من زیادکارکنم میادسراغم...
دوتا اکانت داری مگه؟
اون یکی ک فالوت دارم نیستی چند روزه
منم هنوز دارم گاهی اوقات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.