۲ پاسخ

عزیزم اگه تازه میخوای شروع کنی میتونی با آب قاطی کنی تا سنگین نباشه برا معدش
بعد که عادت کرد فقط شیر خالی بده

از کم شروع کن ببین میسازه یا نه
اسهال یا یبوست نمیشه

سوال های مرتبط