۴ پاسخ

شاید پولیپ بینی داری

یدونه عناب رو برن سرسوزن بگیر رو آتش بسوزه همین ک دود کرد بگیر زیر نینیت خیلی خوبه بذار دودش بره تو بینی

عزیزم با سرم شستشو بشور بعد اسپری بتامتازون بزن صبح شب

با سرم شستشو بده

سوال های مرتبط