۹ پاسخ

منم با اب گرمه همش من اصلا این نکته هارو نمی‌دونم هعی خدا🥲

خوب نیست عزیزم بچه تورحمته ورحم خیلی ب لایه بیرونی نزدیکه گرما خوب نیست هم دهانه رحمتو نرم میکنه هم اینکه خدایی نکرده باعث ایست قلبی نوزادمیشه چون گرمای داخل رحم مادر واسه بچه کافیه ولی درجه حرارت بدن بالامیره طاقت کن تابچه بره بالا توشکمت بعد هرجوردوس داری حمام کن

آب خیلی گرم ضربان قلب بچه رو بالا می بره

آب خیلی گرم و سونا تراتوژن محسوب میشن و باعث آسیب به جنین میشه.

من اصن با آب سرد نمیتونم دوش بگیرم حتی با ولرم آب باید گرم باشه

دهانه رحم با آب داغ باز میشه
موقع زایمان برو زیر آب داغ تا دهانه رحمت داره باز میشه راحت تر باشی

منم عادت دارم با اب گرم دوش بگیرم ولی الان رعایت میکنم.

چونکه دهانه رحم رو نرم میکنه و باز میکنه

دهانه رحم نرم و باز میشه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته پانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی کوچولو 🍓 مامان توت فرنگی کوچولو 🍓 هفته سی‌وششم بارداری