خانوما دوش آب گرم ضرر داره؟

۴ پاسخ

دوش آب گرم و سرد خوب نیست
باید متعادل باشه دمای آب

خیلی تایمش طولانی نباش درحد ۵دقیقه تا۱۰ دقیقه میگن گرما باعث میش دهانه رحم باز بش ولی نری خودتوبا اب سرد بسوری بچه قلنج میکن بعد دردات شروع میش یسره دل درد کمر درد لگن دردی

اره عزیزم باآب گرم خوب نیست ولرم باشه

اره فکر کنم باید با اب ولرم دوش بگیری

سوال های مرتبط

مامان گردو🩷 مامان گردو🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق🌰🐣 مامان فندوق🌰🐣 قصد بارداری
مامان توراهـی👶🏻♡ مامان توراهـی👶🏻♡ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته هجدهم بارداری