ایشالله نی نی سالمه عزیزم سعی کن استرس نداشته باشی برات خوب نیست
منم ازمایش سلفری دادم هنوز جوابش نیومده
جوابش سه روزه میاد
امینوسنتز برای چی هست ؟؟؟
نگران نباش منم آمینو شدم باریسک خیییلی بالا، شکرخدا همه چی خپب بود
اصن نگران نباش گلم
من ۲۵ اسفند انجام دادم سه روز بعد جواب اولیه اش رو بهم دادن
من انجام دادم ۲۷ اسفند گفتم ۲۲ روز بعد
بهشون لگو زودتر جواب بدن
بسپار دست خدا عزیز جان
امینو سنتز یه جواب اورژانسی داره که ۲-۳ روزه میاد ، شاید اونو درخواست ندادی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.