۱۰ پاسخ

چرا دل بستی ب انسولین
رژیم بگیر خطرناکه

رژیم و ورزش

باید رژیم بگیری
من ناشتا ۹۷ بود
۲۰ روز رژیم گرفتم آزمایش دادم شد ۸۲
دیگه نه دارو خوردم نه چیزی
الانم دیگه تا اون حد رژیم ندارم متعادل میخورم

استرس و کم خوابی و خیلی چیزا تاثیر داره من کلا تو رژیم هستم ولی استرس دارم اصلا پایین نمیاد 🤕

خب باید دوز انسولینتو افزایش بدی
منم انسولین میزنم .‌دکترم گفت هر چقد سن بارداری بالا بره بخاطر بزرگ تر شدن جفت مقاومت به انسولین بیشتر میشه
در نتیجه باید دوز انسولینتو زیاد کنی

عیذ یکم ادم ناپرهیزی میکنه برا خودت بنویس یک هفته لب به شیرینی جات نزنم بعد دوروز بگیر الهی میاد پایین

سعی کن رژیم غذایی رو رعایت کنی. منم اواخر بارداری گرفتم پیش متخصص تغذیه رفتم برنامه غذایی داد طبق همون پیش رفتم خداروشکر به دارو نکشید

میگن سرکه بخوری قندتو میاره پایین ولی باید خیلی کم بخوری که زیاد نیاره‌ پایین

من رژیم میگیرم انسولینم میزنم بازم پایین نمیا🤦🏻‍♀️

رژیم تو رعایت میکنی؟

سوال های مرتبط