خیلی قشنگه ها ولی نمیدونم چرا ب دل من نمیشینه حس میکنم اولین باری کشنیدم یکی اسم بچشو گذاشت میراث شاخ در اوردم🫤آدم یاد ارث و اموال میندازه و دعوای خانوادگیش🫢
اره بهم میان😍
قشنگه😍😍
بله خیلی زیباست
عاليه
خیلی قشنگه
قشنگهه
عالیه
میراث واقعا قشنگه
هر اسمی انتخاب کردی جز خودت و همسرت به کسی نگو که نظر بده
مهم خودتونید
منم بین میراث و هوداد گیر کردم
ارههه
سلیقه ایه
تو زبان ترکی میراث خیلی واژه و اصطلاح و معنی جالبی نداره
البته خب زبان و فرهنگ هرجایی فرق میکنه
بستگی به خودتون داره
میراث واقعا قشنگه فقط خواهر تو تربیتش دقت کن ک انشالله شخصیتش بااسمش همخونی پیداکنه
خیلی قشنگه دوس داشتم
ارهههه
بله خیلی زیباست اسم میراث
من خیلی خوشم اومد 😍
وایب اصالت میده😍
من یکی از اسمای انتخابیم میراثِ هم به خودم میاد هم همسرم ولی تاپینگمو ببین یه سریا انقد نظر بد دادن حالمو بد کردن نسبت به این اسم
اره خیلی
ارههه
بله قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.