۶ پاسخ

اگر دکتر تجویزی میکنه قطعا لازم بوده که گفته بخوری دیگه از بقیه پرسیدن نداره با توجه به بدم شما تجویز کرده واست

من میخوردم
ویتامین دی من خیلی پایین بود روی ۱۸ بود

بنظرم خیلی زیاده من ویتامینم کمه بچه هامم دوقلو هستن ۱۹۰۰ تا مصرف میکنم

من میخورم عزیزم

منم ی دونه ولی۲۰۰۰ میخورم

لابد ویتامین دی شما کمتر بوده
نه دوزش زیاد نیست

سوال های مرتبط