خانوما میشه بخونین 😞
#بارداری #حاملگی #فرزندپروری

تصویر
۱۹ پاسخ

تمام خدمات و خوبياتو قطع كن
رو خودت كار كن و از پس خودت بربيا
داري مادر ميشي
يه مادر قوي باش ك بتوني خوب هم از بچه ت محافظت كني

چرا خودتو با اون خانوم مقایسه میکنی
اصلا واکنش نشون نده
اون نهایت دوست دختر هست و جایگاهش معلومه
شما نباید حساسیت نشون بدی که اونام بدتر کنن
عادی برخورد کن جوری که برات مهم نیست
و اینکه محبتت رو کم کن
اشتباه اینجاست که ما فکر میکنیم چون کمکشون میکنیم پس به چشم میاییم
نه فقط در حد یک عروس باش نه بیشتر نه کمتر
نه جوری که همسرت متوجه بشه و حساس بشه
ی جور که مادرشوهرت بفهمه

نرو بذار همون عروس نمونه کاراشونو بکنه

ببین بهترین چیزی که میتونم بهت الان بگم اینه که اونا نفهم هستن و چرا باید برا تو مهم باشه این چیزا الان فقط به فکر بچت باش به هیچی فکر نکن هیچی فقط به بچه تو شکمت فکر کن ‌نه استرس نه غصه نه فکر و خیال بزار کنار همه چیو خدا بزرگه آخر اونم براشون بدمزه میشه الان تازه اومده خوشمزس

دیگه نرو اونجا بنظرم چیزی ک اذییت میکنه نرو سمتش

من از اول طبقه بالا نادرشوهرم بودم همه کار می‌کردم تو همه مهمونیا نذرها ولی راضی نشد منم از اونجا بلند شدم حال‌ام اصلا نمیرم تا دعوت نکنن هیچ کاری ام نمیکنم الان همش عروس جاری مادرشوهرم اونجاس کاراشو میکنه همش از اون تعریف میکنه ازش راضیه ولی من اصلا برام مهم نیس

جایی ک برات ارزش قائل نیستن نرو

عزیزم خودتو با هر کسی که در حد تو نیس اصا مقایسه نکن
مردم کلا نمک نشناسن تقصیر تو نیست
تو دستتو تا ارنج بکن تو عسل بزار دهنشون باز میگن زهر مار فلانی خوشمزه تره
منم تو خانواده شوهرم کلا کم حرفم و رفت امد خیلی کمی دارم درحد اینکه خسته نشم کار میکنم خونه مادرشوهرم
ملا فاصلتو باید باهاشون رعایت کنی من با اینکه مادرشوهرم تو شهرستانه هر ۵ ۶ ماه دوروز میرم شهرستان ولی جوری میرم اونجا درحدی کار میکنم که نگن اومد خورد رف نه هم جوری کار کنم که فک کنن وظیفمه

سعی کن فاصلتو حفظ کنی،جایی ک هست کمتر برو،خیلی سخته ولی تلاش کن به چیزایی ک برات مهمتره فکر کنی مثل سلامتی بچت،سیسمونی چ رنگی بخری اتاقشو چطور بچینی چی برات مفیده بخوری چه لباس بارداری قشنگه بخری،به خودت برس موهاتو مدل جدید بزن دکور خونه رو تغییرات کوچیک بده گیاه چنتا بخر اگر جا داری اگر حیاط داری تو باغچه ت گل اینا بکار،چون شما همیشه بودی و میگی کم حرفی اون اومده با زبونش نظرا رو جلب کنه،شما مث همیشه ی خودت باش،مهم اینه همسرت قدردان زحمتی ک براشون تو شادی و عزا کشیدی باشه

لطف زیادی وظیفه میشه وقتی میری اصلا حق کار کردن نداری بشین برای خودت مثل مهمون برو بیا باهاشون سرسنگین باش زیاد نرو مهمونیاشون و زنگ نزن بهشون وقتی میری درحد سلام و علیک باهاشون بحث کن همین زیادی محل دادی اینطوری شدن

عزیزم
من جای تو بودم پامو نمیذاشتم توی هیچکدوم از مهمونیاشون
به شوهرتم بگو زیاد برخوردشون جالب نیست ترجیح میدم خونه استراحت کنم

بخدا خانواده شوهر من از گل نازکتر بهم نگفتن تا حالا ، ولی انقد کم رفت و امد دارم که روشون باز نشه . مثل مهمون همیشه اگه مجبور باشم اخر تر از همه میرم و اول تر از همه میام.عزت و احترامم هم سرجاشه

ب تخمت بگیر
اصلا محل نده

چرا انقد اهمیت میدی چرا میزاری فکر کردن به اینا ازارا بده بیخیال باش اصلا فکر کن از اول هم همچین چیزی نبوده کارای خوبتو در راه خدا درنظر بگیر و بسپار به خدا کاری نداشته باش مثل همیشه اصلا اصلا هم خود خوری نکن

کلا قطع ارتباط کن دعوت کنن هم سال ب سال 5 دقیقه برو بگو وای خستم وای بچم اذیت میکنه من باردارم کمرم درده ادا بیا چیزی هم گفتن خودتو بزن ب نشنیدن یا جواب دندون شکن بده

سعی کن تو خود واقعی‌ت باشی.
مرور زمان همه چی مشخص میکنه
بعدها آدم خوب و از بد تشخیص میدن
نگران نباش عزیزم

اووو سلام عزیزم اصلااا برات اهمیت نداشته باشههه به درک که اینجوری هستن بابا اصلا اونا کی هستن که تو بخواد دلت برا یه مشت آدم عن بگیره رها کن خواهرم

شوهرت چیزی نمیگ بهشون؟

چون از اول زیادی لطف کردی بهشون

اجی شانس من و تو رو نمی دونم کجا نوشتن🤧

سوال های مرتبط

مامان دُخملی مامان دُخملی هفته سی‌ام بارداری