نواتی په مه اوگرم قنی ته بکه
فلوس
من موقع ای ک دل درد داشت میدادم خوب بود
موقع ک سرمامیخورن بهش میدم
من ک هروقت چن روز دسشویی نره خودشو پیچ بده و بی تابی کنه یکم بهش میدم خیلی تاثیرداره فورا میره دسشویی و بیقراریش تموم میشه
نبات داغ نده ولی اگر چند روز دستشویی نکرد اب جوشیده داغ بهش بده که روده هاشو راه بنداره خیلی داغ نباشه ها متعادل باشه
معمولا میگن قندداغ ولی نبات گرم تره
یه تیکه نبات بنداز تو شیشه اش یا بزار تو نعلبکی با اب جوش جوش حل که شد اگه تو شیشه بود که مثل شیر خشک اگرم نعلبکی بود که با قطره چکان کم کم بده بهش خیلی خوبه قشنگگرمش میکنه
بعضی وقتا آب قند میدم
سلام عزیزم بهتره ندی به بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.