خانما وزن بچم ۲۷هفته ۹۹۳ بود صدک ۰/۴۸
چکار کنم وزنش خوب بشه😫

۷ پاسخ

کم‌ نیست که

پروتیین خیلی بخوور
مرغ
ماهی
میگو
تخم مرغ
هرر چی ک میدونی پروتیین داره
بستی هم میگن وزن میگیره

من 27هفته و 2روز 986گرم بود دکتر هم چیزی نگف

غذای مقوی بخور که بچه وزن بگیره ولی خودت خیلی چاق نشی..مرغ.تخم مرغ.مغزیجات.به دکترتم بگو برای لیدی میل بنویسه

با توجه ب گهواره خوبه ک

۴۸ درصد بد نیس که

خيلي كم بوده من ٢٦هفته وزنش همينقدر بوده

سوال های مرتبط

مامان جانان خانوم 🩷 مامان جانان خانوم 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری