۳ پاسخ

برو دکتر آمپول و آنتی بیوتیک میده زود خوب میشه من یبار اینجوری شدم گلوم زخم شد یهویی رفتم دکتر دوتا آمپول زدم خوب شد همون روز

کندر دم کن بخور عالیه

من ۲ بار همینجوری بدون هیچ علائمی گلو درد شدید گرفتم
هر ۲ بار باکتریایی بود بهش میگن اسپرتوکوکی فقط با آنتی بیوتیک میره
حتما حتما زود برو دکتر اگه این باشه ترشحات سفید تو گلوت میاد و دوره درمان طولانی تر میشه

سوال های مرتبط