۵ پاسخ

شایدتنبلی تخمدان داری منم اینجوری هستم

من همینجور بودم تنبلی تخمدان داشتم الانم درمان شدم

شاید تنبلی تخمدان داری یارحمت خشکه من دوتاشم داشتم اینطور بودم

تو هر پوزیشنی این درد و داری؟!؟

خب طبیعیه داره ضربه میخوره درد بیاد دهانه رحم

سوال های مرتبط