سلام خانما قرص اسید فولیک را تا کیه مصرف کنیم

۶ پاسخ

نمیدونم ولی منی که مینور هستم تاروز زایمان باید بخورم

باید دکترت بگه ولی من تا ۱۷ خوردم بعد دکترم قطع کرد بهم مولتی ویتامین داد ک من ترکیباتشو خوندم داخلش فولیک اسید داشت

من دکتر ۱۳ هفته ک رفتم بهم یدفولیک داد
تا هفته ۱۶
از ۱۶ به بعد اهن داد جاش

بستگی داره دکترت چی صلاح بدونه
اون باید تجویز کنه

من هنوزم مصرف میکنم

تا ۱۶ هفته معمولا بعد دیگ داروهای دیگ میدن

تا وقتی که دکترت بگه

سوال های مرتبط

مامان نیکان💙🫂 مامان نیکان💙🫂 روزهای ابتدایی تولد
مامان آراز مامان آراز هفته سی‌ویکم بارداری