خانما چند هفته برم از دکتر نامه سزارینمو بگیرم ؟!

۷ پاسخ

من که سر پسرم خودش تو فروردین ماه نامه نوشت داد بدون اینکه بگم الانم ۸ فروردین وقت دارم پیشش فکرکنم برم پیشش بنویس بده نیازی به گفتن من نی خودش حرفه ای 😉👌

۳۶ هفته میدن بازم اگه خودت بخوای از الان میتونی بگیری

الان برو ببین میده یا نه چون بعضیا هفته های آخر میدن

۳۶ هفته اصولا میدن
ولی قبلش با دکترتون هماهنگ کنید .

ب من ۳۶ داد

عزیزم ببخشید فضولی نباشه شما خود بوشهرید؟
دکترتون کیه؟

برو دیگه الان از الان بگیر

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 روزهای ابتدایی تولد