من که سر پسرم خودش تو فروردین ماه نامه نوشت داد بدون اینکه بگم الانم ۸ فروردین وقت دارم پیشش فکرکنم برم پیشش بنویس بده نیازی به گفتن من نی خودش حرفه ای 😉👌
۳۶ هفته میدن بازم اگه خودت بخوای از الان میتونی بگیری
الان برو ببین میده یا نه چون بعضیا هفته های آخر میدن
۳۶ هفته اصولا میدن
ولی قبلش با دکترتون هماهنگ کنید .
ب من ۳۶ داد
عزیزم ببخشید فضولی نباشه شما خود بوشهرید؟
دکترتون کیه؟
برو دیگه الان از الان بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.