۴ پاسخ

من هنوزم میدم اگه نفخ داشته باشه

من همچنان میدم به پسرم.نفخ میکنه اگه ندم

من میدم گاهی. رازیانه هم دم میکنم میدم خوبه

اره عزیزم من اصلا قطع نکردم چون دخترم خیلی دل درد میگیره

سوال های مرتبط