۱۳ پاسخ

مامانت بپزه به طايفه بابات ندین😐😐دلیلی نداره تو پاسوز اونا بشی که

با آب قلم پخته بود عالی شده بود طعمش

عزیزم من دادم بیرون پختن خیلی هم خوشمزه شده بود و خودمم راحت بودم

من خودم درست کردم مگه حتما یکی دیگه باید بیاد برات درست کنه

همون اش با بلغور هست دیگه شبیه آش رشته فقط به جای رشته بلغور بریز

خودت درست کن یه قابلمه به نیت این موضوع سخت نگیر

من خودم درست کردم آخر سر مامانم اومد یه نگاه کرد خیلی خوشمزه شده بود

خودت درست کن
بلد نیستم نداره
ی سرچ بکن و درست کن خودت
چرا منت بکشی؟
من جفت شون خودم پختم

وا کاری نداره ک.حبوبات خیس کن همه چی بغیر از عدس گندم بیشتر باشه بعد بردار پیاز سرخ کن حبوباتو بریز توش بزار بپزه همه رو باهم .از روز قبل قلم بزار بپزه فرداش اونو صاف کن بریز تو اش بعد بزار جا بیافته

خودت درست کن خب

رب 🫤میشه سوپ ک

ب کسه دیگ بگو بیاد درست کنید همسایه ای خاله ای
باید مامانت بیاد بپزه ،خب طایفه بابات بد میدونن ندید بهشون

اخه رب نمیزنننن که
چرا بد میدونن عجب

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان کیارش مامان کیارش ۹ ماهگی