خانمادلپیچه و اسهال شدم نمیدونم برای چی خطر نداره؟

۶ پاسخ

اره منم اسهال میشم هیچی هم نشد .عرق نعنا خوردم باچایی زیره خوب شدم

یک هفته قبل زایمانم و شب که دردم گرفت اسهال داشتم حالا نمیدونم ربط داره یانه

برو دکتر

منم خیلی میشم
چایی نبات بخور

گاهی اوقات مگن علاعم زایمان
ولی نگران نباش

ن بابا خطر نداره

سوال های مرتبط

مامان 💞جانان 💞 مامان 💞جانان 💞 هفته شانزدهم بارداری
مامان پسری💎 مامان پسری💎 روزهای ابتدایی تولد