برای درمان اسهال توی بارداری چی خوبه😭😣هلاک شدم

۶ پاسخ

اخ منم همینجورم

بستگی ب علت اسهال هم‌داره
ویروس
مسمومیت
من حالت تهوع اصلا نداشتم فقط دلپیچه و ..

به شرایطتت نگاه کن اگر فکرمیکنی باید بری دکتر که برو دکتر
من شدید شدم درد میزد ب پاهام دلپیچه
سنجد بخور میگن ۱۴دونه
منکه زیاد خوردم خوب شدم
اب جوشیده بخور
ماست و نعناع و این جیزام خوردم
سیب درختی

فقط موز و کته ماست

کته ماست بخور

قهوه خشک با ماست قاطی کن بخور زود تموم میشه اسهالت

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی