اخ منم همینجورم
بستگی ب علت اسهال همداره
ویروس
مسمومیت
من حالت تهوع اصلا نداشتم فقط دلپیچه و ..
به شرایطتت نگاه کن اگر فکرمیکنی باید بری دکتر که برو دکتر
من شدید شدم درد میزد ب پاهام دلپیچه
سنجد بخور میگن ۱۴دونه
منکه زیاد خوردم خوب شدم
اب جوشیده بخور
ماست و نعناع و این جیزام خوردم
سیب درختی
فقط موز و کته ماست
کته ماست بخور
قهوه خشک با ماست قاطی کن بخور زود تموم میشه اسهالت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.