۳ پاسخ

منم واکسن دخترمه فردا😑

منم فردا میزنم
منم نمیدونم

هیچ کاری نکن فقط ۱۰ ثانیه گریه میکنه و تموم میشه
و اصلا هم مثل واکسن دوماهگی نیست اذیت بچه خیلی کمه ایندفعه
ولی پسر من بعد ۳ روز ک واکسن زده بودم یبوست شدید گرفت

سوال های مرتبط