هم هفته های من هستین؟
زایمان نکرده باشین🫠

۸ پاسخ

سلام منم هستم هنوز زایمان نکردم

زایمان کردم خیلی وقت پیش 😂

من رفتم زایمان کردم فهیمه جان

سلام برتو

خیلی وقته زایمان کردم

عزیزم نگران نباش منم ۴۰ هفته گذشت زایمان کردم ۴۰ هفته ۲ روز بودم با امپول فشار بچم بدنیا اومد

یا خدا هم در گیره درد هستن😂تایپیک قبلیم هم ببین😂

اتفاقا امروز برا ۴۰هفته ای ها یک تاپیک گذاشتم بخون🫠

سوال های مرتبط