سلام منم هستم هنوز زایمان نکردم
زایمان کردم خیلی وقت پیش 😂
من رفتم زایمان کردم فهیمه جان
سلام برتو
خیلی وقته زایمان کردم
عزیزم نگران نباش منم ۴۰ هفته گذشت زایمان کردم ۴۰ هفته ۲ روز بودم با امپول فشار بچم بدنیا اومد
یا خدا هم در گیره درد هستن😂تایپیک قبلیم هم ببین😂
اتفاقا امروز برا ۴۰هفته ای ها یک تاپیک گذاشتم بخون🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.