همیشه میخونم تو بارداری بیشتر قطعا روح مخلوق خدا با کلام خدا اروم میشه . همین بارداری ما خط به خطش آیات قرآنه
همسایه ما تو ۹ ماه حاملگی دوبار ۳۰ جز قرآن با معنی خوند الان دخترش قرتی تر از هردختریه🤣 خیلی رو این چیزا زوم نکن
کیفیت بالا و قیمت عمده ۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا🥰
من استرس میگیرم میزارم گوش میدم
بله میخونم برای آرامش خودم و نی نی
یس شدید آرومم میکنه ، سعی میکنم بخونم
من روزی ۴ صفحه میخونم
ی دور کامل ختم کردم قرانو
اره میخونم ، خیلی خوبه
مخصوصاً الان تو این وضع باعث آرامش میشه استرس آدم کم میشه
چه ربطی داره🫤چرا نخونیم
بله
استرسم رو کم میکنه
بهم آرامش میده
صوت قرآن رو تو محیط خونه پخش میکنم
تا اونجا که بتونم میخونم مخصوصا یه سری سوره ها که واسه چیز های مختلف خوبه مثلا سوره محمد واسه خوش اخلاقی یا سوره والعصر واسه صبور شدن و...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.