نه زایمان کرده طبیعیه این حالتش
و منی ک سه ماهه دارم انوکسا میزنم🤣🤣🤣🤣🤣خواهر این چ حرفی بود اخه
اره من وقتی میزنم ادم فضاییارو میبینم 😂😂
نه اصلا ربطی نداره مگه داروی مخدره که توهم بده خواهرت زایمان کرده حساسه الان دست خودش نیس
چه توهمی ؟؟دقیقا منم تا هفته پیش میزدم آخه 18 روز پیش زایمان کردم منم میزدم توهم نمیزدم ؟
چه توهمی میزنع از خستگیه شاید بهش برسین مراقبش باشین باز پیگیر باشین ببینین چیشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.