۱۴ پاسخ

دکتر من واسه سزارین می‌گفت پسر هر چی بیشتر تو شکم بمونه بهتره
می‌گفت دخترا مشکل تنفسی براشون پیش نمیاد ولی پسرا ضعیف تر هستن گناه دارن احتمال اینکه به مشکل تنفسی و اینا بخورن بیشتره

چه عجله ایه بزاربوقتش

۳۶ هفته دکترا سزارین نمیکنن
اصلا قبول نمیکنن

من ۳۷ هفته ام کامله بخاطرشرایط تهران واسترس شدید رفتم بیمارستان گفتم بچه رو دنیابیارن.دکترم گفت ۱۰ روز دیگه.باید ۳۸هفته و ۳روزم بشه

نههه درست نیس این کار

بذار سر وقتش بدنیا بیاد
منم دلم میخواد خرداد بدنیا بیاد ولی احساس میکنم آخرای اردیبهشت بدنیا میاد
دیگه سپردم دست خدا ان‌شاءالله فقط سلامت بدنیا بیاد حالا تاریخش مهم نیست

بنظرم مهم سلامت بچه هست تاریخش مهم نیست
من بودم اینکار نمیکردم

فک نکنم دکتر قبول کنه.
من به دکترم گفتم برای ۳۷ هفته ۶ روز سزارین انجام بده گفت نه. من انجام نمی‌دهم.
گفت ولی اگه خودش بخواد دنیا بیاد اون بحثش جداست

الهی که مشکلی پیش نیاد، اما خاله ی من دقیقا همینکارو کرد نخواست بچه خردادی شه زمان زایمانش میشد 14 خرداد، به جاش دو هفته زودتر 30 اردیبهشت زایمان کرد بچه دستگاه نرفتا اون اول اما بعد زردی و اینا بعدش خیلی مریض شد اون یکی دو ماهه اول

خیلی زوده بهتره بزاری کامل برسه وزن بگیره، چه اشکالی داره خرداد به دنیا بیاد، منم دخترم اوایل خرداد به دنیا میاد انقدر همه میگن زودتر به دنیاش بیار یا نگهش دار تیرماهی بشه!!!! این حرفا از نادونیشونه، منم در جواب میگم دوس داشته خردادی باشه 🤣

زوده خیلی

نه عزیزم اینکار نکن

ریسکه

زوده ممکنه دچار مشکل تنفسی بشه

سوال های مرتبط

مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد