۳ پاسخ

اگرم میخوای دونه های نارگیل زیردندونت نره اول از صافی ردش کن بعد بقیه خوشمزه ها رو بزن بهش
ولی اصل شیر نارگیل اب و نارگیله

نارگیل خورد کن با یه لیوان اب یا شیر بریز تو مخلوط کن انقد بمونه تا کامل حل بشه
بعدش هرچی دوست داری بزن توش مثل خامه یا عسل یا چهارمغز یا کاکائو یا بستنی خلاصه هرچی عشقت میکشه

پودر نارگیل.خامه یا بستنی.شیر

سوال های مرتبط

مامان بچه ها و تو دلی مامان بچه ها و تو دلی ۱۳ ماهگی