خانوما دخترم هنوز علت نمیزنه یعنی دیره؟🥲

۶ پاسخ

نه عزیز دیر نیس

نه دختر منم چن روز دیگ میره تو پنج .تکون نمیخوره هیچ

دختر من رو شکم می‌ره ولی نمیتونه برگرده رو کمر

دختر منم غلت نمیزنه
فقط رو پهلو میشه بازی میکنه 🤪🤪

اصلا دیر نیست پسر من تو شش ماه و سه هفته غلت زد

دختر منم نمیزنه😂

سوال های مرتبط

مامان الیکا مامان الیکا ۱۷ ماهگی
مامان آنیتا مامان آنیتا ۱۲ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان دخملی😻🙈 مامان دخملی😻🙈 ۱ سالگی
مامان آیهان و آنیا مامان آیهان و آنیا ۱۰ ماهگی