برا من ۱۳۵ بود کمی گفت بالا ولی دارو نداد هر دوهفته مدام هم تکرار میکنم میاد پایین باز میره رو همون مراعات کن اصلش زیر ۱۲۰ ولی تا ۱۴۰ مانعی نداره
باید زیر ۱۲۰ باش اگر هر روز اینجوری و بالای ۱۲۰ به دکترت بگو برات قرص تجویز میکن ولی اگر هفته ای ی بار اینجوری میشی ایرادی نداره
من قند دوساعتم 101بود. قرص قندم داد دکترم🫡
خیلی بالاعه
خوبه بابا
بالاس ، قند ۲ ساعته بعد غذا باید زیر ۱۲۰ باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.