۱۶ پاسخ

روغن زیتون بخور یا نون رو لقمه کن بخور

برو بیمارستان با پنس در میارن واس منم بود

نون باگت لقمه بزرگ بخور

نون بخور

خرما بخور

خرما بخور میره پایین

ته ديگ بخور

خرما بخور میگن همراهش میره پایین

ی نون بیات بخور قورت بده زیادنجو

گلم منم اینجور شدم نخود فرنکی بخور تا در بیاد اگه خوردی فایده نداشت برو بیمارستان

خرما بخور

نون باگت ی لقمه بزرگ که ب زور بتونی پایین بدی

نون لقمه بزرگ بخور

نون بخور

سیب زمینی ابپز بخور

میگن نون باگت عالیه

سوال های مرتبط