خانما کجا برم ببینم انقباض دارم یانع؟؟؟

۲ پاسخ

بیمارستان بلوک زایشگاه بری انجام میدن برات

بایدبری بلوک زایمان هربیمارستانی که بهت نزدیکه nstبدی اونجا متوجه میشی

سوال های مرتبط

مامان 👶علی👶 مامان 👶علی👶 ۹ ماهگی