نوش جونت چقدر دلم خواست اما ندارم الانه
وایی منم دلم خواست بادوم هندی
منم از همین مدل آجیل شوهرم برای عید گرفته هر روز میخورم خیلی خوبه کلن شور بیشتر دوس دارم تا خام
نه خوبه ولی بهتره آجیل خام بخوری اینطوری فایده اش بیشتره
چق منم شور دوس دارم ، همش پسته شور میخورم😂🥴اونم میگن ورم میاره
خیلی دلم خواست 🤤😅🥲
نوش جانت 😘😘
کمتر باشه هم اوکی و خام بهتره
انشالله به سلامتی نینی رو بغل کنی
گلم من بارداری قبلی زیاده روی کردم دچار کهیر شدم چون گرمیش زیاده
شور اصلا نخور خام بخور برات خیلی بهتره،، نوش جون خودت و نی نی 😍
اگر فشار پایینی بخور نوش جان ، منم خام دوست ندارم
خامشو باید بخوری شور وزن دهی نداره و ورم میاره
شور نخور فشارت میره بالا ورم میکنی واینکه گرمی جات زیاد هم خوب نیست
سعی کنید خام شو بخورید نمکی و سرخ شده زیاد توصیه نمیشه
عزیزم سه ماهه دوم تو گهواره نوشته کمی بیشتر از یک مشت اجیل مجازه
نهههه اصلااا
ن بخور فقط شور نباشه بهتره فشار خونت نره بالا
نه عاليه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.