۶ پاسخ

اره عزیزم پروتئین حلیم تخم مرغ سمنو بستنی کباب فرنی آجیل زیاد بخور

نگران نباش چیزی نیست خوب تغذیه کن ان شاءالله جبران میشه
بیشترین وزنو تو هفته های آخر میگیره

کم نیس بنظرم
ولی آب قلم بخور تخم مرغ
کره بادم زمینی ارده خرما گردو کباب دلستر بستنی

بستنی چ کباب خیلی خوبه .... لیدی میل بگیر

آره بابا میشه . بیشتر سه کیلو هم میشه

بستنی
خرما
اجیل
حلیم
بخور

سوال های مرتبط

مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی