سلام نان خوبه یا نان 1 برا وزن

۴ پاسخ

اره من نان می‌دادم راضی بودم

من نان میدادم خوب نبود پسرم ریفلاکس گرفت چون سنگین بود و از طرفی دیگه مارکای دیگه رو نخورد ولی بیومبل خوبه

نان یکم سنگینه زیاد زیاد بش نده یبوست میگیره وزن نمیگیرع مثل دختر عموی من
ولی خودم بیومیل پلاس یک میدم پسرم دو ماهشه شده 6 کیلو ماشالا تپله

سلام شیرخشک بدو تولد تا ۶ماه نان۱
۶ب بعد نان۲

سوال های مرتبط

مامان فرشته مامان فرشته ۹ ماهگی
مامان نویان کوچولو مامان نویان کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان نبات🥹❤️ مامان نبات🥹❤️ ۱ ماهگی