۴ قاشق غذا خوری سرخالی ارد ، ۴ ق غ نشاسته ذرت ، ۱۰ قاشق شکر، یدونه نسکافه رو باهم قاطی کن بریز توی ۴ لیوان شیر ..... روی شعله متوسط هم بزن وقتی یکم حباب حباب شد خاموشش کن بعد بهش یک بسته بیسکویت پتی پور اضافه کن هم بزن بعد یک قاشق کره و نصف بسته خامه صبحانه بریز بعد بریز توی میکسر ، قشنگ میکس کن ... ( دسر اسون به شدت خوشمزه ایه .. من دیروز برای مهمونام درست کردم همه ازم دستورشو میخاستن )
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.