۱ پاسخ

۴ قاشق غذا خوری سرخالی ارد ، ۴ ق غ نشاسته ذرت ، ۱۰ قاشق شکر، یدونه نسکافه رو باهم قاطی کن بریز توی ۴ لیوان شیر ..... روی شعله متوسط هم بزن وقتی یکم حباب حباب شد خاموشش کن بعد بهش یک بسته بیسکویت پتی پور اضافه کن هم بزن بعد یک قاشق کره و نصف بسته خامه صبحانه بریز بعد بریز توی میکسر ، قشنگ میکس کن ... ( دسر اسون به شدت خوشمزه ایه .. من دیروز برای مهمونام درست کردم همه ازم دستورشو میخاستن )

سوال های مرتبط

مامان نیک 🍒🩵 مامان نیک 🍒🩵 ۱۷ ماهگی
مامان مامان دوتافرشته مامان مامان دوتافرشته ۱۵ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۷ ماهگی