اره من
پسرمن۴۵۰۰بود دکترگفت سزارین ولی طبیعی هم ممکنه اما خب واسه بعضیا خطرناکه یا ممکنه بچه گیرکنه یاهرچیزی
زن داداش من هر سه تا بچه هاش از 4کیلو ب بالا بودن دخترش و پسر بزرگش 4/5000بودن شایدم چن گرم بالاتر
دکتر من گفت بالای ۴کیلو سزارینه
اره عزیزم دوستم ۱۸سالش بود بچش ۴و نیم کیلو بود طبیعی اورد چهار سال پیش مشکلی هم نداشت
من ۵۲۰۰ بدنیا اوردم طبیعی ولی داغون شدم هم خودم هم بچه ام
منو سونو اشتباه زده بود وگرنه مرض داشتم طبیعی بیارم😅
اره مامان من ۵سال پیش خواهرمو با وزن۴۷۰۰ و طبیعی بدون بخیه بدنیا اورد
فععععک نکنم آدم جر میخوره دیگه سزارین اجباری میکنن احتمال زیاد
قدیم تر بوده...مثلا مامانم منو ۴/۵۰۰ بدنیا اورده طبیعی...ولی من پسر اولم ۴/۸۰۰ بود دکتر گفت حتما سزارین بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.