۶ پاسخ

نه اروم مشهد خطری نداره

از همون اول تا الان سه باری با پهپاد خاستن شلوغ کاری کنن چیزی نیس

دیشب اینجارو هم زدن دیگ هرطور صلاح میدونین خودتون

نه خبری نیس بیاین

منم خیلی دلم میخواد برم مشهد ولی بازم میترسم

دیشب فردگاع رو زدن ..ولی ارومه الان

سوال های مرتبط

مامان ‌آنيل👼🏻 مامان ‌آنيل👼🏻 ۱۵ ماهگی
مامان دیان مامان دیان ۱۵ ماهگی
مامان پرنسس مامان پرنسس ۱۴ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی
مامان کلوچه مامان کلوچه ۱۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۴ ماهگی