۱۱ پاسخ

زایمان قبلیم اینجوری بودم به مرور خوب شدم .سعی کن کمک بگیری از اطرافیان تو نگهداری بچه تا به خودت هم برسی

وای منم
من بالا سر بچم گریه کردم
حالا اون ک تو دستگاه بود بدتر دلم میترکید

منم دو هفته اول افسردگی شدید گرفته بودم تمام غم عالم تو دلم نشسته حالم از همسرم بهم میخورد دلم میخواست خفش کنم 🥲🥲هنوزم افسردگی تنفر از همسر دارم نمیدونم کی خوب میشم

منم همینجوری بودم الان تازه بهتر شدم

والا من که یه ماهی میشه اینطوریم ناخواسته میزنم زیر گریه بعد زایمان خدا به دادم برسه

منم بودم عزیزم

من اصلا اشکام بند نمیومد بخدا حتی نمیدونستم چرا دارم گریه میکنم کم کم اوکی میشی

من😭😭

کم کم بهتر میشی منم بعد زایمان اینشکلی بودم داغون بودمااا

منم دوهفته اول
بهتر میشی

من فاجعه بودم
خوب میشی کم کم

سوال های مرتبط