آدم بزرگهم نباید بکشه چ برسه ب جنین
جواب سوالت هم واضحه
خو میخاستی بکشی باردار نمشدی خو راحت
خوب نی خیلی وقتا باعث نارسانی خون میشه و سقط دوراز جون
عجب واقعا فکر کنیدبعد سوال بپرسید
اینکه اون بچه تو شکمت هم بهش اعتیاد پیدا میکنه میره تو خونش پیج ی ماما دارم ی خانم گفت میکشیده این چیزا وقتی بچش اومده دنیا ازش آزمایش گرفتن گفتن خونش الودس بچه بی گناه گفت ی هفته گذاشتن دستگاه دارو زدن که ترک کنه 🤦♀️
من مادر بزرگم هم قلیون میکشید هم دود ۸تا بچه اورد الان همون بچها نوه نبیره هم دارن
هیچی نمیشه
برو بقیه نوشته های پیج منو بخون راجب همین صحبت کردیم کلی
فقط میگن جنین گناه داره چون از تو تغذیه میکنه
و شاید برای خودت نفس تنگی بگیری
چیزی نمیشه عزیزممن خیلی هارو دیدم ک کشیدن و حتی بچشون خیلی هم خوشگل شده
یه بنده خدایی انقدر قلیونمیکشید
همیشه بهش میگفتن بچت شبیه زغال میشه سیاه میشه
ولی برعکس انقدر سفید و خوشگلکه نگو
عزیزم بنظر خودت چرا؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.