ممنون عزیزان از همه تون
برامن با بیمه سلامت سونو ۷۵۰ شد
ازمایشم آزاد ۱۱۰۰ شد
واسه من با تامین اجتماعی حدودا سونو ۱۲۰۰ و آزمایش ۱۳۰۰ شد
سلفری رو واسه همه نمیگن که ، فقط کسایی که خدایی نکرده غربالگری اول مشکل نشون بده بعدش دکتر میفرسته سلفری
من انتی 450ازمایشش 550
برا من ازاد ۱۲ میلیون شد ان تی و سلفری
سه تومن سونو
ازمایش یک و صد
سلفری ۹ تومن
نرخ سال قبل البته
من تقریبا دو ماه پیش آزمایش و سونو دورو بر ۷ تومن شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.