عزيزم اين چوب از كجا خريدي و چقد
اره من ۳۶ هفته و پنج روز درد داشتم ساکتش کردن با آمپول که بیشتر نگهش دارم
۳۷ هفته و دو روز باز دردم گرفتم سزارین شدم چون سزارین دومی بودم
من 37 هفته 5 روز بودم درد داشتم رفتم چون سزارین دوم بودم سریع دکترم اومد زایمان کردم
من دردم نگرف ولی ۳۷زایمان کردم
سلام بله من 😂
کیس ابم ترکیده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.