۵ پاسخ

عزيزم اين چوب از كجا خريدي و چقد

اره من ۳۶ هفته و پنج روز درد داشتم ساکتش کردن با آمپول که بیشتر نگهش دارم
۳۷ هفته و دو روز باز دردم گرفتم سزارین شدم چون سزارین دومی بودم

من 37 هفته 5 روز بودم درد داشتم رفتم چون سزارین دوم بودم سریع دکترم اومد زایمان کردم

من دردم نگرف ولی ۳۷زایمان کردم

سلام بله من 😂
کیس ابم ترکیده بود

سوال های مرتبط