رفلاکس بچه ها چندماهگی توم میشه خسته شدم

تصویر
۲ پاسخ

والله دکتر به من گفته احتمال اینکه تا یک سالگی ادامه داشته باشه هست ولی بیشتر بچه ها تا به غذا میفتن حل میشع

منم پسرم چهارماهش هس خیلی رفلاکسش شدید هس شیر بهش میدم اصلا تو شکمش نمیمونه

سوال های مرتبط

مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی
مامان نیلوفر مامان نیلوفر ۱۲ ماهگی