منم دقیقن 🥹احساس نابودی پیری گرفتم
نمیتونی بچتو بفرستی پیشش؟
من یه وقتا مامان و بابام میان میبرنش من کارامو کنم و استراحت کنم
منم 🥺
منم همینطور ولی چ میشه کرد باید تحمل کنیم
عزیزم منم خستم ولی فکرشو میکنم بچه امیدشون ب ماس جز ما کسیو ندارن😔
منم همینطور هیچی نمیخوره کم اوردم
خستم ولی بچم گناهی نداره همیشه باید خوش اخلاق و سرپا باشم
فقط به چند ساعت ریکاوری نیاز داری
کمک نداری؟
هم چنینن
برا من دوقلوعه ولی خسته نیستم
تو هم آدمی حق داری خسته بشی ولی بدون الان مسئولیتش باتویه به جز تو کسی رو نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.