وافعأ خسته ام از بچه داری🙇🏻‍♀️

۵ پاسخ

صبر کن هنوز زوده😅😂
غصه نخور همه همین هستیم
چون اکثرا دست تنهاییم
مردا یه سره دارن میدوئن برا یع لقمه نون
وقتی میان خسته
تو خونه آپارتمانی کوچیک همش توخونه نه کسی میره نه کسی میاد
همه بار زندگی رو دوش مادره
بهت حق میدم خواهر

منم خیلی

من هرشب میگم فردا دیگه انرژیم‌زیاده و خسته نمیشم.‌فرداش از شب قبل پاره ترم🫠

خیییییییییییلی خستم از این همه استرس و بی خوابی و کلفتی

منم همین طور

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی