لکه بینی قهوه ای داشتم روشن بود تیره نبود خیلی
منم دارم ولی لکه بینی ندارم نمیدونم داشته باشی خوبه یا نداشته باشی
منم دارم نمیدونم الانم هست یا نه
۱۰ روز پیش رفتم بود
من دوبار لکه سیاه دیدم یه بار خونی بقیش خیلی کم قهوه ای
قهوه ای تیره لخته های گاهی اندازه مورچه گاهی اندازه یه انگشت نازک کش دار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.