من تا جنگ تموم نشه عمرا بذارمش
تا مهر ماه فرصت هست منم برای پیش ثبت نام نکردم باید اون موقع تصمیم گرفت از الان فقط وسواس فکری میاد باید تکلیفمون مشخص بشه تا بتونیم تصمیم درست بگیریم اصلا معنی پیش ثبت نام رو نمیفهمم فقط دوست دارن از مردم پول بگیرن واسه خودشون سرمایه گذاری کنن هیچ قانونی هم نیس براشون
چقدر زود ثبت نام کردی
منم نیمه اولیه نمیفرستمش امسال پیش دو ، اصلا کلا هم میخام یکسال دیرتر بره ایشالا سال بعذش میزارمش پیش دو
من باید کلاس اول ثبتام میکردم دست نگهداشتم ببینم چی میشه
دخترمنم اسمش هست تو پیش دبستانی نزدیک خونمون قبلا مهد میبردم اونجا فعلا هزینه ای ندادم ولی انشالله تا مهر تموم میشه جنگ میرن
تابستون هم میخاستم کلاس نقاشی بزارمش که اگه جنگ ادامه پیدا کنه میرم باشگاه ثبت نام کنم دخترمم با خودم ببرم سرش گرم بشه
نکن عزیزم جنگ ک تموم شد تا چند ماهه بعدشم ندار
والا من اصلا الان تو فکر ثبت نام نیستم و نمیکنم،نهایتا مهدهای خوب هم پر شد و جا نموند یه مدرسه دم خونه مادرم هست میزارمش اونجا ،الان که تکلیف هیچی مشخص نیست چرا الکی پول بودیم وقتی نمیشه بچه رو فرستاد
منم پسرم نمیفرستم امسال سال بعد بره نیمه دومی بشه
فعلا که اوضاع اینطوریه ولی اگه خوب باشه وضعیت میفرستم هرچند امسال هم پیش ۱ فرستادم فقط ازمون پول گرفتن
از الان ثبت نام نمیکنم ببینم چی میشه تا اون موقع دخترم پیش2 میره از مهر
ان شاءالله مهد اگه وضعیت سروسامون گرفت، مهر میفرستم پیش2
الان فکر کلاسم براش و نمیدونم بفرستم یا نه و اصلا نمیدونم چی خوبه و چه جایی
من ثبت نام نکردم و نخواهم کرد کلا از سال دیگه میفرستم
من که نمیفرستم دخترمو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.